Ostutingimused
Ostutingimused
1. ÜLDSÄTTED
1.1 Hobimaailma e-poe (edaspidi e-pood) müügitingimused (edaspidi tingimused) kehtivad Hobimaailma e-poest ostmisel internetiaadressil http://www.hobimaailm.ee . Kauba müüja on OÜ Hostel (edaspidi: müüja), aadress Paldiski mnt 102, Tallinn 13522, registrikood 11337837, e-posti aadress info@hobimaailm.ee . Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Hobimaailma e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil http://www.hobimaailm.ee/et/p/ostu-tingimused. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.
1.4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.
2. TELLIMUSE ESITAMINE
2.1. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
2.2. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.
2.3. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.4. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.5. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
2.6. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
3. KAUBA HIND JA MAKSEVÕIMALUSED
3.1. Kõik Hobimaailma e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad 20%-list käibemaksu.
3.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
3.4. Juhul, kui Klient ei vali tellitud kaubale ise järele tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt müügitingimuste punktile 4.
3.5. Kauba eest saab tasuda Hobimaailma e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.
4. KAUBA KÄTTESAAMINE
4.1 Kaupa saab tellida Hobimaailma poodi, SmartPOSTi; Omniva pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile Smartpost kullerteenust kasutades.
4.2 Kauba kättesaamine Hobimaailma poest Rocca al Mare keskuses, Paldiski mnt 102, Tallinn.
4.2.1. Kauba väljastamine toimub Hobimaailma poe lahtioleku aegadel.
4.2.2. Kliendile väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta kauba väljastamata.
4.2.3. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
4.2.5. Kauba tellimisel kättesaamiseks Hobimaailma poest Rocca al Mare keskuses ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu.
4.3. Kauba kättesaamine pakiautomaadist
4.3.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu.
4.3.2. Tellitud tooted jõuavad Eestis kohale 1-3 tööpäevaga. Välismaale jõuab kaup tavaliselt 1-2 nädala jooksul sõltuvalt riigi kaugusest. NB! Mitte-EU riikides võib rakenduda tollimaks ja ajakulukad tolliprotseduurid. NB! Arvestage, et riiklike pühade ajal võib tarne kauem aega võtta. Palume vabandust võimalike ebameeldivuste pärast! Rahvusvaheliste saadetiste puhul sõltub tarnekiirus transpordifirmast ja tolliprotseduuridest ning võib võtta kuni 30 päeva, kuigi tavaline tarneaeg ei ole meie andmetel ületanud 1-2 nädalat.
4.3.3. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekood.
4.3.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
4.4. Kauba kättesaamine kulleriga
4.4.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks Smartpost kulleriga, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu.
4.4.2. Esmaspäevast neljapäevani ostetud kulleri poolt kohaletoimetatav kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile ostu sooritamisele järgneval päeval ajavahemikus kell 10.00 – 21.00. Reedest pühapäevani ostetud kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile hiljemalt järgneval esmaspäeval ajavahemikus kell 10.00 – 21.00. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.
4.4.3. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise.
4.5. Kauba kontroll
4.5.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
4.5.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüjat.
4.5.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
5.1. Müüja kasutab kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega ulatuses, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.
5.2. Müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele.
6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED
6.1. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba SmartPOSTi/ Omniva pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest, v.a toote puuduste ilmnemisel, vt punkti 7).
6.2. Kauba tagastamiseks peab klient täitma kaubaga kaasas olnud arve-saatelehel toodete tagastamise osa või lepingust taganemise avalduse ning edastama selle koos kaubaga Hobimaailmale (tegevuskoht Rocca al Mare keskus, Paldiski mnt 102, Tallinn).
6.3. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.
6.4. Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.
6.5. Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada. Tagastus aktsepteeritakse ainult koos täidetud taganemisavaldusega.
6.6. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
6.7. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
7.1. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
7.2. Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile info@hobimaailm.ee või Hobimaailma pood (tegevuskoht Rocca al Mare keskus, Paldiski mnt 102, Tallinn) klienditeenindajale. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
7.3. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
7.4. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
7.5. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.
Kuidas e-poest osta
Valige toode. Salvesta see ostukorvi. Ostukorvi eest tasumisel vali kohaletoimetamise viis, maksa kauba eest pangalingi kaudu või krediitkaardiga ning vajuta peale tasumist kindlasti ka linki "Tagasi kaupmehe juurde". Ostu kinnituseks saabub Sinu e-postiaadressile arve.
Juhul kui tellimisel tekkib küsimusi või vajate proffesionaalset nõu, helistage julgelt meie klienditeeninduse numbril 670 1464 või saatke küsimus info@hobimaailm.ee
Meeldivat ostmist!